Події

пнг

ХНУМГ ім. О. М. Бекетова – мабуть, найбагатший на події університет у нашому місті. Що ні день – в нас відбувається якийсь захід, а то й не один. Усі вони навіть не вміщаються у календар івентів. Не стала виключенням і кафедра Прававого забезпечення  господарської діяльності. З усіма подіями та новинами нашої кафедри можно ознайомитися за посиланнями:

 Відкриття шкіл розвитку: на дистанції, наживо, безZOOMовно

 ПреZOOMпція сталості: школи розвитку починають і перемагають

 Школи розвитку-2020: finish remotely

 Презентація в школі юного омбудсмена

 TVорчий тиждень зі школами розвитку: репортаж з місця подій

 «Потрійний удар» від шкіл розвитку: у новий рік – на новій хвилі

 «Книжки на колінах» і відео для Франції: шкільні правозахисники змагалися в університеті

 Відкрите засідання Правової корпорації Харківської міської організації учнівського самоврядування

 Звідки беруться діти, або Навала школярів у «Бекетівському»

 На захисті прав людини: недитячі завдання для дитячих омбудсменів

 Діти, які захищають дітей: перший випуск шкільних омбудсменівПрава дитини, театр і поліція: незвичайне заняття шкільних омбудсменів

 Платформа «Шкільний омбудсмен»: апробація комплексного підходу

 Тренінг 3х3: новий формат роботи «Школи юного омбудсмена»

 Діти, які захищають дітей: відкриття «Школи юного омбудсмена»

Кіноменю для поглибленого розуміння теоретичних правових питань

 

7913354 900

Шановні студенти!

Як відомо, інформація засвоюється людиною тоді, коли вона викликає особисті вдічуття та хвилювання. Розфарбована емоціями інформація залишається у думках, шукає підтвердження на прикладах особистого досвіду, спонукає обмірковувати себе ще і ще раз. Саме тому ми хотіли б запропонувати вам під час вивчення теоретичних правових питань ознайомлюватися з художніми фільмами, у яких  в тій чи іншій мірі розкриваються важливі моральні, етичні і правові особливості різних проявів суспільного життя. 

На цій сторінці вашій увазі представлені художні фільми з посиланнями для можливості легкого їх пошуку. Запропоновані фільми  розміщені у порядку, що відповідає черговості вивченню тем з огляду на ваші навчальні програми. Поряд з посиланням на фільм наводится перелік питань, які випливають з сюжету фільма і потребують вашої правової  оцінки. А поділитися думками і враженнями  ви зможете на практичних заняттях.

Тож, цікавого перегляду!

До дисципліни "Теорія і практика правозастосування"

Тема: "Загальні засади реалізації конституційних прав і свобод людини і громадянина"

1. Фільм Шпигунський міст (Bridge of Spies), США, Індія, Німеччина, 2015 р., режисер Стівен Спілберг.

Питання до обговорення:

1. Як забезпечуються права власних громадян у країнах з різним політичним режимом? Зробіть порівняльний аналіз.

2. Які порушення прав іноземних громадян, затриманих на території іншої держави, можна простежити з боку уряду цієї держави?

3. В чому полягають особливості дотримання особистих (громадянских) прав щодо затриманих осіб у країнах, в яких розгортається сюжет фільму?

4. Сформулюйте власне ставлення до інституту громадянського суспільства після перегляду фільму.

5. Порівняйте особливості правосвідомості і правової культури осіб у разних суспільствах.

 

Конкурс проектів

Рисунок21

 

Titylka proekta ombudsman

 Dodatok 1 do konkyrsy

 

Права дитини (сучасний стан)

Сьогодні дуже важливо знати та вміти користуватися знаннями щодо своїх прав, адже вони сприятимуть прийняттю відповідальних рішень, вчитимуть протидіяти порушенням твоїх прав, допомагатимуть відстоювати власну точку зору, підтримати близьких людей. Саме на досягнення цієї мети спрямована презентація "Права дитини (сучасний стан)", в якій розкриваються поняття людини і права, просліджується історичний аспект систематизації прав людини через теорію трьох поколінь прав людини, зазначаються основні законодавчо закріплені обмеження здійснення прав людиною відповідно до понять:

- цивільна правоздатність;

- часткова цивільна дієздатність;

- неповна цивільна дієздатність;

- повна цивільна дієздатність.

 

Інформаційно-довідкові ресурси

ombudsman ua 600x400 

07.11.2018 відбулась перша лекція в рамках функціонування Платформи «Шкільний омбудсмен». Презентація присвячена питанням, які розглядались на цьому занятті, а саме:

  • порядку призначення, функцій і компетенцій Уповноваженого з прав людини та дитини в Україні;
  • порівняльній характеристиці Уповноваженого з правовим статусом шкільного омбудсмена;
  • основним функціональним обов’язкам шкільного омбудсмена;
  • алгоритму діяльності шкільного омбудсмена.

Інститут омбудсмена в Україні

 

Titylka anketu

23.01.2019 відбулась  лекція в рамках функціонування Платформи «Шкільний омбудсмен» на тему булінгу. Презентація присвячена питанням, які розглядались на цьому занятті, а саме:

  • ознайомити учнів з поняттям, формами та структурою булінгу;
  • виховувати почуття емпатії та переживання до дитини, яка зазнає насильства;
  • розвивати вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації;
  • формувати навики відповідальної та безпечної поведінки.

shool boyling

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

    Сьогодні дуже важливо знати та вміти користуватися знаннями щодо своїх прав, адже вони сприятимуть прийняттю відповідальних рішень, вчитимуть протидіяти порушенням твоїх прав, допомагатимуть відстоювати власну точку зору, підтримати близьких людей. Саме на досягнення цієї мети спрямована презентація "Права дитини (сучасний стан)", в якій розкриваються поняття людини і права, просліджується історичний аспект систематизації прав людини через теорію трьох поколінь прав людини, зазначаються основні законодавчо закріплені обмеження здійснення прав людиною відповідно до понять:

  •  цивільна правоздатність;
  •  часткова цивільна дієздатність;
  •  неповна цивільна дієздатність;
  •  повна цивільна дієздатність.

 

28.02.2020 юні омбудсмени знов збиралися в стінах Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова для обговорення важливих питань щодо попередження порушень соціальних і правових норм у школах та підтримання доброзичливої та безпечної атмосфери під час шкільного повсякдення. Увазі школярів була запропонована презентація на тему "Теорія розбитих вікон як теорія про те, що безлад поширюється, як епідемія". Слухачі дізналися про сутність цієї теорії, розглянули результати експериментальних досліджень, проведених світовими вченими, та отримали практичні рекомендації щодо можливостей використання нової інформації у своїй діяльності.

 

На сайті 80 гостей та користувачі відсутні